Josiane Odila Dos Santos / psychoterapeuta shared publikację.
Drajosiane Odila PsicoteraPed
DZIECKO psychozy
Psychoza stawia dziecko z wszechświata języka, a zatem nie może dostać miejsce na świecie, co mowie, jest wiele trudności w nauce czytania i pisania jest nonsensem, litery są napisane bez relacji między elas.Precisa szczególną ostrożność, aby dowiedzieć się, i to jest możliwe.
"Choroba dziecka", a następnie, jest rozumiane jako "tym samym miejscu matki niebezpieczeństwie", a w odniesieniu do wybuchu psychozy, wartość przypisana przez matkę jego choroby syna szczególna relacja, w których funkcja Ojciec nie ma miejsca.
Psychoza odnosi się do braku funkcji ojcowskiej.
Opracowania Freuda na temat doświadczeń satysfakcji, to organizację myślenia działalność począwszy ustawienie przedmiotu podstawy rozwoju poznawczego. Dlatego też, zrozumiałe jest, że dziecko psychotyczne warunki uczenia. Jednak, jak to uczenie się będzie rozwijać, zależy od ustalonej relacji z Innym Paramount. Jest to oddział tej relacji, głównego obiektu, który będzie wynikać zainteresowanie obiektami rzeczywistości. Brak takiego oderwania, który jest przypadek psychozy, podstawowym Ciekawostką jest zagrożone, powodując straty w zdobywaniu wiedzy.
Warunki nauki tych dzieci są bardzo ograniczone, ponieważ nie dość, że mogą produkować wykonywania badań ciekawość, to niewiele jest elastyczność symboliczne. Co nie znaczy, że nie mają wiedzy i inteligencji, ale nauka nie jest to możliwe, czy to pierwsza ciekawość nie jest ustanowiony.
W przypadku psychozy jest konieczne, że szkoła, że terapeutycznie. Niezależnie od trybu należy ustalić, regularne lub specjalne, szkoła ma do dziecka psychotyczne wartość terapeutyczną, ponieważ przyczynia się do reorganizacji stracił struktury obiektu. Choć miejsce, które umożliwia uznanie społeczne, produkuje również wpływ na podmiotowości.
Jednak biorąc pod uwagę rzeczywistość brazylijskich szkołach publicznych i długich systemów biurokratycznych w stosunku do prac wykonywanych w dziedzinie zdrowia publicznego i edukacji w małych gminach, realną możliwość, że edukacja terapeutyczna lub wyspecjalizowany?
Nie jest w stanie zaoferować ten edukacji terapeutycznej w małym miasteczku i tak niewiele zasobów pozostawił nam możliwość interdyscyplinarną propozycję edukacyjną, z których wszystkie mają te same ramy teoretyczne. Interdyscyplinarny koordynacja obejmujących współdziałanie specjalistów mamy, która chce wykonać tę zdrowia przeplatanie i edukacji.
Drajosiane Odila
PSICÓLOGA E PEDAGOGA COM 34 ANOS DE EXPERIÊNCIA, FUNCIONÁRIA DO MINISTÉRIO DA SAÚDE.ESPECIALISTA EM PROBLEMAS EMOCIONAIS , ÁREA DE SAÚDE MENTAL, DIFICULDADES EM APRENDIZAGEM E PESSOAS ESPECIAIS-CRIANÇAS, ADOLESCENTES E ADULTOS ATÉ A TERCEIRA IDADE-.TRABALHEI NO HOSPITAL PSIQUIÁTRICO PEDRO II COM CRIANÇAS E ADOLESCENTES AUTISTAS E PSICÓTICOS ,CAPS PARA ADULTO A E CAPS AD-DROGADIÇÃO- , DST/AIDS, CRECHES E COM MENORES INFRATORES E ABANDONADOS PELA FAMÍLIA.
Nenhum comentário:
Postar um comentário