Жозіан Оділа Dos Santos / психотерапевт поділився публікації.
Drajosiane Оділа PsicoteraPed
Психоз ДІТЕЙ
Психоз ставить дитину з всесвіту мови і, отже, не в змозі отримати місце в світі як говорити, є багато труднощів у навчанні читання та письма дурниця, літери пишуться без будь-яких відносин між elas.Precisa особливу увагу, щоб вчитися і це можливо.
"Хвороба дитини", а потім, розуміється як "те ж місце материнської біді", і в зв'язку з початком психозу, значення, присвоєне матір'ю його сина захворювання особливі відносини, де функція батько не має місця.
Психоз відноситься до провалу батьківській функції.
Розробки Фрейда про досвід задоволення, місце цієї організації мислення заходи, починаючи налаштування для суб'єкта основи когнітивного розвитку. Таким чином, слід розуміти, що психотичні дитина навчання умов. Проте, як буде розвиватися ця наука залежить від встановленого відносини з іншими Paramount. Це загін цьому зв'язку, основний об'єкт, який виведе інтерес до об'єктів дійсності. Відсутність такого загону, який випадок психозу, основний цікавість порушена, в результаті чого втрати в придбанні знань.
Умов навчання цих дітей дуже обмежені, тому що немає ніякого цікавості достатньо того, що вони можуть виробляти науково-дослідну вправи, тобто, мало символічне еластичність. Але це не означає, що вони не мають ніякого знання або інтелекту, але навчання не можливо, якщо це перше цікавість не встановлено.
У разі психозу необхідно, щоб школа думаю, в терапевтичних цілях. Незалежно від режиму, який буде створений, черговий або спеціальної, школа повинна дитини психотичних терапевтичну цінність в тому, що вона сприяє реорганізації втратив предметної структури. У той час як місце, що дозволяє суспільне визнання, а також виробляє вплив на суб'єктивності.
Однак, враховуючи реальності бразильських державних школах і тривалих бюрократичних систем по відношенню до робіт, що проводяться у сфері громадського здоров'я та освіти в невеликих населених пунктах, реальну можливість, що терапевтичне навчання, так і спеціалізованого?
Там будучи в змозі запропонувати цей терапевтичний освіту в маленькому містечку і так мало ресурсів залишив нам можливість міждисциплінарного освітнього пропозиції, які поділяють все ж теоретичну основу. Міждисциплінарна координація охоплює спільні дії професіоналів у нас є, що готовий виконати це переплетення охорони здоров'я та освіти.
Drajosiane Оділа
PSICÓLOGA E PEDAGOGA COM 34 ANOS DE EXPERIÊNCIA, FUNCIONÁRIA DO MINISTÉRIO DA SAÚDE.ESPECIALISTA EM PROBLEMAS EMOCIONAIS , ÁREA DE SAÚDE MENTAL, DIFICULDADES EM APRENDIZAGEM E PESSOAS ESPECIAIS-CRIANÇAS, ADOLESCENTES E ADULTOS ATÉ A TERCEIRA IDADE-.TRABALHEI NO HOSPITAL PSIQUIÁTRICO PEDRO II COM CRIANÇAS E ADOLESCENTES AUTISTAS E PSICÓTICOS ,CAPS PARA ADULTO A E CAPS AD-DROGADIÇÃO- , DST/AIDS, CRECHES E COM MENORES INFRATORES E ABANDONADOS PELA FAMÍLIA.
Nenhum comentário:
Postar um comentário