Borboletas

quarta-feira, 4 de março de 2015

Розумової відсталості або затримки КОГНІТИВНА?

Інтелектуальна інвалідності або пізнавальний затримка термін, який використовується, коли людина має певні обмеження в їх психічного функціонування та виконання завдань, таких як зв'язок, засобів особистої гігієни та соціальних мереж.
Ці обмеження викликають уповільнення навчання та розвитку цих людей.
Діти з пізнавальною затримки, можливо, буде потрібно більше часу, щоб навчитися говорити, ходити і вивчати навички, необхідні для догляду за собою, такі як одягання або їжі самостійно. Природно, стикаються з труднощами в школі. Однак вчитися, але потрібно більше часу. Цілком можливо, що деякі діти не можуть навчатися абияк, хто також не може дізнатися tudo.Os дослідники виявили безліч причин розумової відсталості і найбільш поширеними є:
Генетичні умови: Іноді, розумова відсталість, викликані аномальних генів, успадкованих від батьків, вироблених помилок або нещасних випадків на час, коли гени в поєднанні один з одним або з інших причин генетичних в природі. Деякі приклади генетичних умов, що сприяють розробці інтелектуальної інвалідності включають синдром Дауна або фенілкетонурії.
Проблеми під час вагітності: пізнавальна затримка може призвести до неправильної розвитку ембріона і плоду під час вагітності. Наприклад, може статися, що час поділу клітин виникають проблеми, які впливають на розвиток дитини. Алкоголічка, або зараження інфекцією під час вагітності, такі як краснуха, наприклад, також може мати дитину з проблемами психічного розвитку.
Проблеми при народженні: Якщо дитина має проблеми під час пологів, таких як, якщо не отримують достатньо кисню, це може статися і так, що будуть проблеми психічного розвитку.
Проблеми здоров'я: Деякі захворювання, такі як кір або менінгіту можуть бути причиною психічного розладу, особливо якщо вони не будуть прийняті всі необхідні медико-санітарної допомоги. Крайня погане харчування або впливу отрут, таких як ртуть або свинець також може викликати серйозні проблеми для психічного розвитку дітей.
Жодна з цих причин не виробляє, саме по собі, інтелектуальний інвалідності. Тим не менш, ризики, більш серйозною деякі менше, слід уникати, наскільки це можливо. Наприклад, захворювання, таке як менінгіт, не обов'язково призводить до розумової відсталості; надмірне споживання алкоголю під час вагітності теж не; Проте, дуже серйозні ризики, щоб не виглядати всю необхідну медичну допомогу в боротьбі з хворобою, або хто не уникати вживання алкоголю під час вагітності.
Затримка пізнавальна психічне захворювання (психічне страждання), такі як депресія, шизофренія, наприклад. Не будучи захворювання, не має сенсу шукати або чекати ліки для розумовими можливостями.
Переважна більшість дітей з обмеженими інтелектуальними можливостями здатні навчитися робити багато корисних речей для вашої родини, школи, суспільства і всі вони вчаться щось для їх корисності та добробуту суспільства, в якому вони живуть. З цієї необхідності, як правило, більше часу і підтримки lograrem успіх.
 Інтелектуальна інвалідності або пізнавальний затримки діагноз спостереження дві речі:
Здатність мозку людини, щоб дізнатися, думати, вирішувати проблеми, розібратися у світі, світ інтелекту навколо них (ця здатність називається когнітивних функцій або інтелектуальної функціонування)
Навички, необхідні для самостійного життя та незалежності в громаді, в якій він працює (це компетенція також називається адаптивне поведінку або адаптивне функціонування).
У той час як діагностика когнітивних функцій зазвичай виконується сертифікованими фахівцями (психологами, неврологів, логопедів і т.д.), так як адаптивне функціонування повинні бути предметом спостереження та аналізу від сім'ї, батьків і педагогів, які проживають з дитиною ,
Для отримання інформації про адаптивного поведінки повинні прагнути до ноу-що дитина може зробити в порівнянні з дітьми того ж хронологічного віку.
Певні навички дуже важливі для організації цього адаптивного поведінки:
Навички повсякденного життя, такі як одягання, купання, харчування.
Комунікативні навички, як зрозуміти, що ви говорите, і знати, як реагувати.
Соціальні навички з однолітками, з членами сім'ї та іншими дорослими і дітьми.
Для діагностики розумової відсталості, фахівців, що вивчають розумові здібності людини та їх адаптивні здібності. Ці два аспекти є частиною визначення загальної когнітивної затримкою від більшості вчених, що займаються вивченням вищої intelectual.A дефіцит досліджень вказують на частоті 2% до 3% дітей старше 6 років. Не те ж саме визначити цю частоту в молодих дорослих або дітей. Адміністрація США вважає, 3% від вартості для цілей планування підтримки, що надається студентів з когнітивними затримки. Цей відсоток еталонне значення, яке заслуговує досить довіри. Але це не більше, ніж контрольне значення. Дізнайтеся більше про відхиленнями в розумовому розвитку: Інше батьків, вчителів та фахівців може допомогти.
Заохочуйте дитину, щоб бути незалежними: наприклад, допомогти йому оволодіти навичками повсякденного життя, такі як одягання, їжа на самоті, купання, догляд, щоб піти.
Дайте йому власну відповідальність і завдання. Завжди майте на увазі свій справжній вік, здатність бути напоготові і навички. Розділіть завдання на маленькі кроки. Наприклад, якщо завдання ваша дитина накривати на стіл, попросіть їх спочатку вибрати відповідну кількість серветок; Потім попросіть їх помістити кожну серветку на місці кожного члена сім'ї. При необхідності, допомогти йому на кожному кроці завдання. Ніколи не залишайте ситуацію, коли це не в змозі успішно виконати. Якщо він не зможе показати, як це повинно бути.
Хваліть дитину всякий раз, коли ви можете вирішити проблему. Не забудьте також дякувати, якщо ваша дитина просто спостерігати, як вони можуть вирішити завдання: він також зробив щось важливе, був з вами, так що справи йдуть краще в майбутньому.
Дізнайтеся, які навички ваша дитина навчається в школі. Знайти способи застосування цих навичок в домашніх умовах. Наприклад, якщо вчитель вчить вас використовувати гроші, брати дитину в магазин за продуктами. Допоможіть їм визнати гроші, необхідні для оплати покупок. Пояснити і показати, як завжди, навіть якщо дитина, здається, не помічають. Не здавайтеся, і ніколи не залишайте дитину в ситуації відмови, якщо ви можете допомогти.
Шукайте можливості у вашій громаді, так що він може брати участь у громадській діяльності, наприклад, бойскаутів, в клубах, спортивних заходів. Це допоможе розвивати соціальні навички і весело.
Поговоріть з іншими батьками, які мають дітей з обмеженими розумовими можливостями: батьки можуть поділитися практичними порадами і емоційну підтримку.
Не пропустіть можливість шкільних зборах, де вчителі розробить план для більш повного задоволення потреб вашої дитини. Якщо школа не забудьте запросити батьків, показати свою готовність брати участь у вирішенні проблем. Ніколи здаватися, щоб запропонувати допомогу вчителям, щоб вони знали ваша дитина найкраще. Також запитаєте вчителів, як ви можете підтримати шкільної освіти вашої дитини вдома.
Дізнайтеся якомога більше про розумовими можливостями. Подивіться, хто може порадити в пошуку адекватних бібліографії або використовувати бібліотеки, Інтернет і т.д.
Визнати, що ваші зусилля можуть мати велике значення в житті студента з обмеженими можливостями та без інвалідності. Дізнайтеся, які сильні і інтереси студента і зосередити всі свої зусилля на їх розвиток. Забезпечення можливостей для досягнення успіху.
Бере активну участь у підготовці Єдиного плану педагогічної та освіти плану.
Будьте якомога більш конкретним, щоб зробити навчання відчував. Продемонструвати, що ви маєте на увазі. Не просто дати усні інструкції. Деякі словесні інструкції повинні бути в супроводі підтримка іміджу, малюнки, плакати. Але не тільки підтримувати усні повідомлення із зображеннями. Де це необхідно і можливо, надати студенту матеріалів і практичний досвід та можливість спробувати речі.
Розділіть нові завдання в малих кроків. Покажіть, як він виконує кожен з цих кроків. Надавати допомогу в належній мірі потреб студента. Не дозволяйте студент залишити задачу в ситуації відмови. При необхідності, попросіть студента чи допомогти вчителю вирішити цю проблему. Поділіться зі студентами задоволення знайти рішення.
Відстеження ефективності кожного кроку завдання з негайним і корисною зворотного зв'язку для безперервної роботи.
Розробити студентів навичок повсякденного життя, соціальних та оперативних навичок і розуміння навколишнього світу. Заохочуйте учня брати участь у групових заходах і в шкільних організацій.
Робота з батьками розробляти і здійснювати освітню план, який відповідає потребам студента. Поділіться регулярну інформацію про становище студента в школі і вдома.
Тепер ми знаємо, що 87% дітей з обмеженими розумовими можливостями буде тільки трохи повільніше, ніж більшість інших дітей у процесі навчання і придбання нових навичок. Часто це навіть важко відрізнити їх від інших дітей з навчанням проблеми без обмеженими розумовими можливостями, особливо в перші роки школи. Що відрізняє один від одного є те, що інтелектуальна дефіцит залишає для досягнення і закріпити засвоєння матеріалу, навіть якщо не мають необхідних навичок, щоб інтегрувати їх гармонійно в усіх своїх знань. Звідси випливає, не простий затримки, що час і досвід допоможуть компенсувати, але процес розуміння світу. Це інше розуміння світу не виходить, так бути розумним і дійсно достатньо для вирішення багатьох проблем повсякденного життя. Цілком можливо, що його обмеження не дуже помітні в перші роки дитинства. Пізніше, в зрілому віці, це може статися і так, що вони можуть вести відносно самостійну і відповідальну життя. Насправді, обмеження будуть видні в залежності від завдань, які їх запросили.
Решта 13% будуть відчувати великі труднощі в школі, їх сім'ї та громади, життя. Людина з більш важким відсталості знадобиться більш активній підтримці протягом усього їхнього життя.
Всі люди з обмеженими інтелектуальними можливостями здатні рости, вчитися і розвиватися. При правильному допомоги, всі діти з обмеженими інтелектуальними можливостями здатні жити задовільно своє свідоме життя.

Дитина з відхиленнями в розумовому розвитку можуть отримати дуже цікаві результати школи. Але не завжди придатність функціональних чи індивідуальних потреб навчальних дитини вимагає додаткових коштів, сильно відрізняються від тих, які повинні бути забезпечені для всіх студентів без винятку.
Перш, ніж йти в школу і до трьох років, дитина повинна користуватися системи раннього втручання. Педагоги та інші технічні рано сервіс втручання повинно здійснювати індивідуальний план підтримки сім'ї.
Цей план визначає потреби і унікальний окремої дитини. Крім того, визначає тип підтримки для задоволення цих потреб. З іншого боку, відповідає потребам дитини в окремих і унікальних потреб сім'ї, так що батьки та інші члени сім'ї знають, як допомогти дитині.
Як дитини в дитячому садку, а потім в початковій школі, педагогів у партнерстві з родиною повинні практично освітня програма, яка відповідає індивідуальних і унікальних потреб дитини. Ця програма є у всіх схожа на першу, тільки доводять до віку дитини та її включення в шкільне середовище. Встановлює потребам учня і види підтримки, школі і поза школою.
Більшість студентів потребують підтримки при розробці своїх адаптивних навичок, необхідних, щоб жити, працювати і грати в суспільстві.
Деякі з цих навичок, включають:
Зв'язок з іншими людьми.
Задоволення особистих потреб (халат, купання).
Участь в сімейному житті (накривати на стіл, для видалення пилу, приготування їжі).
Соціальні навички (знати правила розмови, а ведуть себе з іншими, грати і веселитися).
Здоров'я та безпека.
Читання, письмо і основні математичні; і як вони ростуть, навички, які допоможуть дітям у перехідному віці.
Нехай ваша дитина літати в свої можливості!

DraJOSIANE Оділа

Nenhum comentário:

Postar um comentário