Drajosiane Odila
https://www.facebook.com/groups/PEDAGOGIA.FELIZ/
ETAPY Dziecko rysunek
Nieuporządkowany Scrabble: • Pierwszy kontakt dzieci z ołówka i papieru; • Narysuj przyjemność ruchu; • Pojawia z bezpłatnym mapowania, ponieważ nie ma kontroli ruchów; • zmieniać sposoby trzymania ołówka; • dziecko nie szanuje oko z jego strony; • Nie ma przedstawienie wzoru.
Korzystanie z narzędzia używane (papier. Kredki, etc.) Scrabble zamówić (okrągły)
Wstępnie program (1 faza) • mylić z okrągłym wypociny; • zajęcie miejsca nie przestrzega żadnych zasad (bez linii bazowej, luźne); • nadal arbitralne kolor (jeden kolor); • Narysuj co wiesz obiektu, ale nie to, co widzisz; • Pamiętaj, geometryczne kształty.
Wstępnie program (2 fazy) • Lose relacji z ruchów ciała: (oko w pierwszym następuje rękę, powinny ją prowadzić) • Góra koncernu z wykorzystaniem przestrzeni (bazowym) nadal nie ma ; nawet arbitralny kolor (troska o różnorodności); • formularz bardziej zorganizowany; • Szukaj symbole reprezentujące środowiska.
Wstępnie program (3 fazy) • Zaczyna struktury rysunku z językiem (lalki, kwiaty, kijanki, słońca, itd); • Jesteś w przedoperacyjnym okresie (4 do 6/7); • Symbole są związane z dzieckiem, które jest centrum wszechświata; • Troska wyrównuje bazy.
• Program Troska zorganizować kształtów w przestrzeni ich dotyczących; • Formularze zacząć organizować linię; • Użyj krawędź limitu bazie blachy; • droga w dół, rośnie i wyzwaniem jest go wypełnić; • Troska o rozpoczęciu badania, rysunków (bazowa wydaje się wskazanie, że dziecko sobie sprawę relacji między nią a jej otoczeniem (Lowenfeld) • Reprezentacja przestrzeni i czasie (znaleźliśmy różne epizody przedstawione obrazów nie podobna w jednej sekwencji rysunku) • USTAW typu RX projektu lub przezroczyste; • Troska o rozpoczęciu rysunek na podłodze również ograniczającą niebo, forma rośnie i jest całkowicie wypełnione • Narysuj plan połączenia i elewacji. ; • niebo dwie linie i podstawa nie odnoszą się bezpośrednio; • Przedstawienie domu z widokiem z boku i innym froncie, w różnych układach i sprzężony; • Jak w grze w równowadze, form i wszelkiego rodzaju znaki są pracował.
Strona główna realizmu • Dziecko sięga początku realizmu, gdy przekracza radzenia sobie z frustracją z rzeczywistym; • kształt i tła są wygrane, ze stwierdzeniem dekoracji z ilością bogactw; • Pojawia się embrionalnych perspektywy w projektowaniu; • Nacisk kładzie się na potrzeby techniki pracy zespołowej i dywersyfikacji.
PSICÓLOGA E PEDAGOGA COM 34 ANOS DE EXPERIÊNCIA, FUNCIONÁRIA DO MINISTÉRIO DA SAÚDE.ESPECIALISTA EM PROBLEMAS EMOCIONAIS , ÁREA DE SAÚDE MENTAL, DIFICULDADES EM APRENDIZAGEM E PESSOAS ESPECIAIS-CRIANÇAS, ADOLESCENTES E ADULTOS ATÉ A TERCEIRA IDADE-.TRABALHEI NO HOSPITAL PSIQUIÁTRICO PEDRO II COM CRIANÇAS E ADOLESCENTES AUTISTAS E PSICÓTICOS ,CAPS PARA ADULTO A E CAPS AD-DROGADIÇÃO- , DST/AIDS, CRECHES E COM MENORES INFRATORES E ABANDONADOS PELA FAMÍLIA.
Nenhum comentário:
Postar um comentário