Грамотність: як батьки можуть і повинні допомогти!
Переваги читання широко відомі. Хто читає набуває культури, починає писати краще, має більш критичне почуття, розширює словниковий запас і краще успішність у школі, серед багатьох інших переваг. Тому важливо, щоб читати і мати контакт з літературними творами з перших місяців життя. Але як зробити дітей у фазі грамотності зацікавлені в книгах? Це правда, що, на тлі все більш грайливим і повна технологічних іграшок ресурсів, це не просте завдання. Але маленькі дії можуть змінити ситуацію.
"Поведінка сім'ї безпосередньо впливає на звички дитини. Якщо батьки багато читав, природна тенденція, що дитина набуває смак для книг," говорить Rosane Лунарделлі, кандидат вивчення мови і професор Державного університету Лондрина (UEL ). Сім'я має роль, так, щоб показати дитині, що читання приємним діяльності, а не тільки обов'язок, те, що повинно бути зроблено, тому що це було запропоновано в школі, наприклад. "Діти повинні бути зачаровані читання", говорить Lucinea Рао, доктор філософії в галузі освіти, а також викладач Індивідуальна.
Щоб спокусити читання, є кілька видів діяльності, що батьки та інші члени сім'ї можуть застосовуватися в практиці з дитиною і, таким чином, скласти акт читання весело провести час. У період грамотності - перед нею і трохи пізніше теж - експерти припускають, що суміші читати із задоволенням, роблячи, наприклад, представлення історії для читання, заохочуючи дитину, щоб створювати свої власні книги і просять прославлених дитині історію , "Для того, щоб зачарувати маленьких дітей, важливо, щоб пограти з книжкою", радить Марія Альфонсінка Матос, координатор Центру з вивчення читання, Державний університет Південно-Західної Баїя (Uesb). Марія Альфонсінка також дає підказку: ніколи не скаржаться ціни книги, перш ніж його син. "Книга повинна бути оцінена," говорить вона.
Давай, ніхто не народжується знаючи, що це необхідні стимули. Якщо ви не говорите своєму синові, він ніколи не буде. Ви вчитеся з нами! Нехай батьки там!
PSICÓLOGA E PEDAGOGA COM 34 ANOS DE EXPERIÊNCIA, FUNCIONÁRIA DO MINISTÉRIO DA SAÚDE.ESPECIALISTA EM PROBLEMAS EMOCIONAIS , ÁREA DE SAÚDE MENTAL, DIFICULDADES EM APRENDIZAGEM E PESSOAS ESPECIAIS-CRIANÇAS, ADOLESCENTES E ADULTOS ATÉ A TERCEIRA IDADE-.TRABALHEI NO HOSPITAL PSIQUIÁTRICO PEDRO II COM CRIANÇAS E ADOLESCENTES AUTISTAS E PSICÓTICOS ,CAPS PARA ADULTO A E CAPS AD-DROGADIÇÃO- , DST/AIDS, CRECHES E COM MENORES INFRATORES E ABANDONADOS PELA FAMÍLIA.
Nenhum comentário:
Postar um comentário