Borboletas

quinta-feira, 5 de março de 2015

Drajosiane Оділа
https://www.facebook.com/groups/babyyan.animalfeliz/

ДЛЯ МОЄЇ любов'ю дитину Янь і всі друзі -Жівотние-.
За простій морди ".
О, якби люди знали, що лежить
за морду,
Вологі морда, geladinho,
Чорний, коричневий, desbotadinho,
Прості і красиві носи.
О, якби люди знали значення морди,
Морда страх або в,
Морда хитра, ласкава,
Прості друзі морди.
О, якби люди мали принаймні морду,
Не на своє власне обличчя,
Але у плоті, і кістки,
Чисте джерело любові.
Ах, якби людям захистити свої рила,
Намордники, що живуть на самоті,
Wasted любов; гіркі морди,
Намордники для всіх сторін.
Якби тільки люди знали, морди,
Любов, любов,
Волохаті Ангели, ні носа.
Милі Ангели за намордників.
Ах, якби я міг бачити все морди,
Улюблений та вітав,
Діти створення і хочете ангелів,
Намордники розвивається.
О, якби люди знали,
Любов і відданість,
Як багато життя, скільки пристрасті,
Скільки коштує любов собаки
Ах, якби я міг показати для всіх,
Значення морди,
Подяка турботливого,
Що реально,
За простій морди.

Якби тільки люди знали, морди,
Любов, любов,
Волохаті Ангели, ні носа.
Милі Ангели за намордників.

Ах, якби я міг бачити все морди,
Улюблений та вітав,
Діти створення і хочете ангелів,
Намордники розвивається.

О, якби люди знали,
Любов і відданість,
Як багато життя, скільки пристрасті,
Скільки коштує любов собаки

Ах, якби я міг показати для всіх,
Значення морди,
Подяка турботливого,
Що реально,
За простій морди.

 https://www.facebook.com/groups/babyyan.animalfeliz/
Клаудіа Феррі Ціппіна С: Drajosiane Оділа

Nenhum comentário:

Postar um comentário